18 december

Jag var tyärr sjuk i slutet av den sista PA-veckan så då blev det inte så mycket gjort... Men jag hann baka en kaka som jag fotade idag. Jag kanske fotar den igen då det var lite mörkt när jag gjorde det. Men lyckades ändå få till en bild som jag tycker blev bra! (Inte den nedan...) Provade fota på lite olika ställen med olika tallrikar och tillbehöv osv, och vissa funkade bättre än andra!

Har även suttit och redigerat lite i mina recept och lagt till nya. Är dock inte helt klar än, det är två recept som ska skrivas ner. Har även frågat runt lite efter betyg från folk som jag har tänkt ha med i boken. Har också letat runt och funderat på om jag ska ha någon symbol som betyg eller en siffra... T.ex. att ha kanelbullar eller någon annan kaka istället för en siffra. Blir ju faktiskt lite sötare..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0