28 augusti 2012

Nu börjar det brinna lite i knutarna och jag måste komma igång med detdär jäkla projektarbetet. Min krisidé är att göra någon slags fotobok med naturbilder, här hemifrån. Eller ställen som jag anser är hemma. Alltså platser där jag trivs och mår bra. Vi får se.

23 augusti 2012

Självklart så skulle det gå åt helte med min projektarbetsidé och nej jag hade ingen plan B. Vad gör man då? SItter och stirrar in i väggen och väntar på att en idé sakta ska bildas i skallen på en..? Nja, det låter ju inte så himla lockande.

Och för mig som har tappat intresset nästan helt för foto så är det ännu svårare. Jag försöker desperat tvinga fram ide och för eller senare kommer det väl gå trots att min inspiration är torrare än en öken...

Jag återkommer när jag kommit på en superbriljant idé.

RSS 2.0