27 november

Satt precis och letade upp recept som jag ska använda i min bok och skrev ner alla ingridienser som behövs. Det blev en del! Ska helt enkelt ladda upp för dom kommande projektarbetsveckorna. Jag har även mailat en hemsida och frågat om jag fick använda deras recept i min bok, och det var helt ok! Toppenbra! Bara att tuta och köra med andra ord!
 

23 november

Sitter just nu och knåpar på min inledning till min bok. Jag har kommit rätt långt på den men vet inte om jag ska göra den längre eller om jag ska avrunda där jag är.
 
Har också funderat på om jag ska ha en avslutning eller inte, men jag tror inte det, jag tror jag bara ska ha en sida med tack till alla som har hjälpt till.
 
Tänkte också skriva ihop en text att ha på baksidan, tror jag. Eller så har jag inget där, eller så använder jag inledningen som en text att ha på baksidan. Får se hur jag löser det!

19 november

Nu har jag bakat till arbetet, fotat till både det och ett annat skolarbete och suttit och skrivit in recept i word. Här är lite "under-tiden-bilder"!
 

RSS 2.0